Singstar kväll

Ska strax åka iväg till min kusin Mikaela för middag och lite sing star. Vi ska nämligen ha lite fejk nyårsafton såhär dan innan. Anledningen är att Mickan är bortrest över nyår och därför har vi blivit bjudna hem till henne på lite god mat och singstar kväll. SÅ jag har tränat lite singstar idag så jag inte skämmer ut mig helt, men jag lär ju inte vara bäst ändå. Många tjejer som är där ikväll och de kan ju sjunga vilket inte jag kan jag kör mer på "rutin" att kunna pricka in tonerna när de ska prickas in.

Blir säkerligen en trevlig kväll men jag vet inte riktigt vad jag ska ha på mig ännu, ett stort problem måste ju vara något fint. Kanske bäst att gå och göra sig i ordning så jag kommer i tid för en gångs skull, är bra på att komma försent för ofta. När det inte gäller träningar då men då är det en annan sak......

Vad ska ni göra ikväll?

image136
Ikväll är det besök hos Mikaela, trevligt!

/M.Å

Kommentarer
Postat av: cecilia

usch singstar, det är så kul ^^

2007-12-30 @ 18:45:01
URL: http://ceciliaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test