PPA-pris

Hemma igen efter en lång och hård dag. Men den har faktiskt varit oerhört rolig har hittat på massa med roliga saker under dan. Åkte hemifrån redan vid 10, väldigt tidigt för mig som brukar sova till 11!! Så var jag inne hos Björn vid 11-tiden och vi slöade och spelade lite Wii. Vi lyckades klara av lite av Tony Hawk spelet iallafall, småsteg blir stora steg i längden. Efter att vi gjort det i 2 timmar så åkte vi och åt lite nyttig mat på Mcdonalds. Mycket gott blir ju bara en gång i veckan nu!

Efter att vi ätit åkte vi och spelade lite bowliing som Björn och Lina var jävligt bra på måste jag säga , eller annars var det jag som var dålig. Men det tror jag verkligen inte! Jag kom i vilket fall sist. TUNGT!

En hel del aktiviteter som avslutades med träning i ishallen och inte vilken träning som helst utan 10+10*400 m, vilket var oerhört jobbigt. Dagen var inte slut efter detta utan efteråt väntade kalas hos Melinda, men där fick man äntligen ta det lugnt och nu är jag helt slut!!

Har även lärt mig ett nytt utryck som jag kommer använda mig av flitigt när jag är ute och shoppar och folk tycker att det är så dyrt. Då ska jag ta till mitt resonemang som jag har haft tidigare men aldrig hittat någon sorts formel till, men nu har jag det. PPA-pris vilket betyder Pris Per Anvädning-Pris. Är det inte smart?

Sov gott!

/M.Å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test