Nytt år på gång

Planeringen inför nyårsafton är nu i full gång. Den stora frågan är vad man ska hitta på det finns ju några alternativ och välja på frågan är vilket man ska välja.

I år skulle jag bara vilja festa och åka iväg till nån och ha kul utan att behöva tänka på nått egentligen. Bara kunna vara sig själv och ha en trevlig kväll och välkomna det nya året. Har även haft en fundering på att skriva ner lite saker som jag ska ha som nyårslöfte för nästa år för att få lite förändring på mitt liv och såg en väldigt bra lista på en blogg. Hade tänkt att själv göra en sådan lista, ska fixa det till de närmsta dagarna. Men en sak som står högst upp på listan är vad jag ska göra med min utbildning, jag bör ju ta tag i den. Måste verkligen klara den!

Men ett nytt år öppnar ju för nya möjligheter och man vill ju prova lite nya saker här i livet. Annars blir det allt för tråkigt och enformigt.

Mycket funderingar ligger och bubblar i mig just nu..... Men vad som kommer fram och vad som uträttas får man se!

/M.Å

Kommentarer
Postat av: Fia

Nämen har du också en blogg, vad roligt!Svar: Jaa den serien är asbra ju ;) Nyårslista låter väldigt bra!

2007-12-27 @ 00:21:49
URL: http://www.fiemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test