Nyårslista

2. Att klara av min utbildning och verkligen lägga ner tid på det.
Innebär att jag ska klara företagsekonomi kursen som jag läser på halvfart just nu. Har ju inte gått så bra hittils men efter nyår så ska jag ta tag i det och ge mig fan i att klara det! Det är en målsättning jag har som jag inte ska vika ner mig för, utan det ska bara uppnås. Det är som jag har hört många föreläsare säga att det är viktigt med den målsättning med allt man gör och det ska jag också ha. Företagsekonomi 1 halvfart ht 2007 på LIU ska jag Marcus Åberg klara i år för att sedan gå vidare. Men fokus våren 2008 ligger att verkligen nå upp till målet, här ska jag inte vika ner mig!

Punkt 3 på listan kommer imorrn.....

/M.Å


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test