Nyårsafton

Idag är det då nyårsafton festernas festdag nummer ett. Jag ska först bära mig av till Gun-Britt och Stefan för lite trerätters med nära och kära. Träffa lite kusiner och övrig släkt och vänner. Ser framemot att äta lite god mat och bara få chilla lite innan det bär iväg till Linköping. Björn har även investerat hundra kronor av min besparingar i fyrverkerier, eller åtminstonde något skit som man kan smälla innan man åker iväg. Kommer bli en mycket rolig kväll i Östra Husby.

Sedan bär det då av till Linköpin och fest hos Frida Glas, vilket jag också ser framemot oerhört mycket! Blir med gänget som det bär av till fjällen med vecka 4, planering kanske det blir också? För en gångs skull har jag även fått med mig Oskar och min radarpartner när det gäller fest Jimmy. Hoppas på mycket nice chicks som dansar hela natten lång och mycket dricka som flödar. Champagne som var ett stort problem är löst och sitter nu med den bredvid mig och bara väntar och längtar. Ikväll är dag nummer ett och inatt gå vi in i ett nytt år vilket innebär att jag ska publicera min nyårslista under dagen.

Väl mött hos Gun-Britt och Stefan!

image137

/M.Å


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test