NHL 08 kan inte jag vinna på

Jag kan verkligen inte vinna på NHL 08 det är för svårt för mig på PS2. Har spelat idag och igår jag har bara vunnit en match på dessa dagar. Fy fan måste komma in i själva spelkänslan har aldrig spelat tidigare på Playstation kan ju lika någonting i det.

Jag har även kommit på en rolig teori när det gäller att festa. Man kan jämföra det med ett marathonlopp, det gäller att öppna lugnt och inte få "mjölksyra" för tidigt på en fest. Det hela gäller att man får öppna lugnt och sedan hitta sin nivå, "mjölksyra tröskel", kliver man över den finns det en risk att man hamnar hemma tidigt. Håller ni med i min teori? Låter det inte som en bra teori?

Jag tycker iallafall det och diskutera den på passet idag, de andra måste tro att jag blivit helt knäpp. Men det har jag ju inte, eller?

/M.Å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test