Lördag 29/12 2007 klockan 10,36

Då var det helg igen! Så underbart men jag har så mycket i skolan som jag borde ta tag i så det är faktiskt inte så underbart. Har gått och dragit på det som ska göras så allt kommer nu på en gång så nästa år så kommer det börja med en period med bara pluggande till två tentor. Fy fan blir inte så roligt, det måste bara göras!

Målet är ju som sagt att klara av denna kurs som jag läser just nu på halvfart. Företagsekonomi 1 på Linköpings universitet samtidigt är det tur att jag läste denna innan jag börja på ett program för nu har jag insett att ekonomi är inte min sak riktigt. Tänk ifall jag hade suttit där med studielån och börjat ett program då hade livet sett mycket mörkt ut men det gör ju det nu också. Två tentor och två misslyckanden, inte så jättebra. Måste ta tag i skolan nu verkligen och då kommer vi till den andra punkten i min nyårslista.....

Punkt 2 i listan kommer idag vid lunchtid.

Idag blir det att spela lite NHL och helt enklet ta en slappar dag och inte göra någonting bara vara hemma och ta det lugnt, såna dagar är sköna ibland också!
Vad ska ni hitta på?

/M.Å

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test