Jul på landet

Äntligen har jag då lyckats få igång internet här ute på landet. Som jag har kämpat och fått stå ut med att inte kunna skriva på bloggen. Men nu äntligen så fungerar det och folk har frågat mig om bloggen och det har inte känts bra, men nu kära läsare så är jag tillbaka!

Och nu är det också jul, är det inte underbart? Bara två dagar kvar och miljoner saker att göra här ute på landet. Saken blir ju inte lättare av att strömmen hela tiden försvinner och man inte kan se någonting i julstressen, men utan lampan så ser man ju inte problem. Brukar man inte säga så?

Julen är ju den högtiden på året som man tillbringar med släkten och det tycker jag är helt underbart och i år även på landet, det ända som saknas är lite snö sen är det perfekt. Men som Winnerbäck sjunger "allting, allting, ja, allting är nästan perfekt". Det ligger någonting i det i mitt liv just nu!

Vad ska ni hitta på i jul?

/M.Å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test