Jul, jul strålande jul

Igår var det så julafton den bästa dagen på året! Och vilken fin ich underbar jul det blev, hela släkten samlad hemma hos oss här ute på landet. Kan ju inte varit så mycket bättre faktiskt!

Alla verka vara väldigt imponerade av vad vi har lyckats med här ute i det nygamla huset som vi tog över efter farmor, hon skulle varit stolt. Vi var 13 personer här ute och alla var julglada förutom en av mina kusiner som ville in till stan, men hur mycket missar man en kväll? Och julen är ju till för familjen och släkten, då får vännerna vänta.

I år fick jag ännu en gång det största paketet av alla, ett pingisbord plus att jag fick Playstation 2 och Sing star precis som jag önskat mig. Tack alla för fina julklappar även detta år! :)

Vad fick ni för fint i år?

Ps. Lägger även ut bilder senare från gårdagen .Ds

/M.Å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test