Hemma från trevlig kväll

Nyligen hemkommen från en mycket trevlig kväll hos min kära kusin Mikaela. Kul att träffa alla igen som man gick i samma klass som i 6-9an. Var ett tag sedan man träffade dom men nu har jag gjort det så trevligt och kul!

Så roligt att se vad alla sysslade med idag, alla gjorde olika trevliga saker men inte så många som pluggade som duktiga jag gör. Men det går ju inte så bra för mig heller. Alla verkar vara ute och se sig om i världen låter riktigt kul faktiskt! Men men alla är vi ju olika det var iallafall kul att träffa dom. Mickan och Åsa hade gjort jätte goda pizzor också som vi åt utav. Underbart trevlig kväll. Men blev inte speciellt mycket singstar för mig enbart tjejer där förutom Robban men då blir det tufft så jag avstod.

Imorgon är det nyårsafton och jag har ingen champagne, katastroffen är nära nu, hehe. Men det blir nog kul ändå tror jag, vad ska ni hitta på?

/M.Å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test