Fullt upp idag!

Idag är schemat fullt!

Först blir det in till stan och träffa Björn eller följa med till IKEa och köpa nya möbler till hemmet. Låter kul att träffa Björn faktiskt var ju ett tag sen, men vet inte riktigt vad vi ska hitta på.

Sen väntar träning i ishallen, blir säkert kul att träna på hemmaplan för en gångs skull!! Men jag får se hur god formen är har ju inte kört så jätte hårt de senaste dagarna, mest spelat sing star och ikväll får jag hem NHL 08 till PS2. Helgen blir väl till att spela det kan jag tänka!

Efter träningen ska jag fira min kusin Melinda som blir storflicka idag när hon fyller 6 år! Så det så, just nu är hon ju bara mellanflicka som hon själv säger. Det är när man inte är stor eller liten utan man är mellan......

Vad ska ni hitta på idag?

/M.Å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test