Annandag

Så var det då annadag och Lisa och Karin är här på besök och sjunger lite på Sing star. Jag utmanade dom på en match men fick stryk så jag vågar inte det. Resultatet skrevs till hela 9-1 utklassning skulle jag kalla det!!

Sedan blir det att åka iväg till Husby och inhandla lite att äta och dricka, då i nyttig bemärkelse. Har hållt mig väldigt lugn med det onyttiga nu ett bra tag. Jag väntar till ett bra tillfälle då jag kan göra comeback. Men samtidigt vill man ju vara i bra form på Lanzarote så man inte skämmer ut sig.

Vill även tacka för två böcker som jag fick. Fortsättningen av Millenium, dvs Flickan som lekte med elden  och Luftskeppet som sprängdes. Tack så mycket. Mycket bra läsning nu i mellandagarna.
Vad ska ni hitta på idag?

/M.Å


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test